Lysande utsikter.

By: Jag

Sep 28 2012

Taggar:,

Kategori: Bilder, Foton, Höst, Växter

14 kommentarer

Aperture:f/5.6
Focal Length:55mm
ISO:125
Shutter:1/125 sec
Camera:NIKON D60

Det gör inte ont att mötas av detta när jag vinklar upp persiennen i mitt sovrum.

14 comments on “Lysande utsikter.”

  1. Rena rama morgondunderkuren, väl?!!! Så tjusigt!

    Gilla

  2. Bättre början på en höstdag är svårt att få!🙂

    Gilla

  3. http://helahalsingland.se/ljusdal/1.5135871-man-anklagas-for-sexofredande
    Jag gillar din bild. Kan du lista ut vilken utrustning det rör sig om?
    Svante

    Gilla

  4. Det är bra när det känns bra🙂 Vilken härlig annorlunda bild det blev! Och från Sverige dessutom…😉

    Gilla

  5. FInt foto, det är ju det som jag gillar med hösten…

    Gilla

  6. En härlig syn!🙂
    Föresten jag är nyfiken, provade du hårinpackningen?
    Kramar och allt gott till dej!

    Gilla

    • Det här vinet är jag väldigt väldigt glad över varje höst. Nu har alla blad ramlat och jag måste fota dem där de täcker altangolvet. Det är bara lite blött just nu. Hårinpackningen! Tror du inte att jag totalt glömde det! Det handlar om att inte få saker gjorda och sen glömmer jag bort det. Måste leta rött på länken, mitt hår behöver lite omsorg!
      Kram

      Gilla


Kommentera

