Andäktigt – ett bildspel.

Jag är ledsen, mina  vänner, men bilderna blir för små om man inte går in på Yuotube. Där får man också högsta kvalitet, 720p.  Välj gärna helskärm. då ser man effekterna bäst.

10 comments on “Andäktigt – ett bildspel.”

  1. Fàglar, det gillas direkt… Du vet… ☺ Jag funderar pà att göra ett bildspel av mina foton fràn utställningen…

    Gilla

  2. Hur gör du för att få rörliga bilder?? *förvirrad*

    Mycket vackert som vanligt förstås =0)

    Hemikramar ♥

    Gilla

    • Det finns en funktion som heter bildspel i mitt fotoprogram och då plockar man bara dit bilderna och väljer ett tema, här skulle det vara som i ett gammalt fotoalbum. Det såg bättre ut på min skärm än vad slutresultatet blev, man man vill ju testa. Tack, Hemi!
      Kram

      Gilla

  3. Det är noga med det där! Allt måste ligga i perfekt ordning om man ska tordas visa sig i dammen!

    Gilla

  4. Tjusigt, både bild och musik.

    /Skvitt

    Gilla

    • Effekterna är inte mina, det skötte bildspelstemat om helt själv. Jag visste inte att jag hade något sånt, så det var roligt att testa.

      Gilla


Kommentera

