Utvald

By: Jag

Maj 27 2013

Taggar:,

Kategori: Bilder, Blommor, Foto, Foton, Photos, Vår

17 kommentarer

Aperture:f/4
Focal Length:8mm
ISO:100
Shutter:1/320 sec
Camera:FinePix F30

17 comments on “Utvald”

  1. Ipso facto!🙂

    Gilla

  2. Genom sin egen form och färg är den ju i sig framträdande och då nu ljuset faller på den på detta vis blir den av sig själv ju den man uppmärksammar och väljer att se.

    Gilla

  3. Läcker bild, själv sà fàr jag ofta beröm för mina fàgelbilder av nàgon anledning…

    Gilla


  4. Du hade ju barnbarn, så jag tänkte att denna lilla video kunde roa dem. Gillar blomman, men är inte säker på om det är en tulpan.
    Svante

    Gilla

    • Det är en liljeformad tulpan, så du hade rätt när du var tveksam. Dem gillar jag lite
      extra. I morgon träffar jag barnbarnen och och ska spela upp Klas Klättermus för dem. Den är underbar. Tack, Svante. Jag är efterbegravningenbedrövad.

      Gilla

  5. Vackert! Ljuset och färgerna!❤
    Kram och allt gott till dej!

    Gilla


Kommentera

