Kvällsljus

By: Jag

Jul 02 2014

Taggar:,

Kategori: Bilder, Foto, Foton, Photos, Skuggor

12 kommentarer

Aperture:f/5.6
Focal Length:55mm
ISO:1600
Shutter:1/4 sec
Camera:NIKON D60

Ibland är man på plats när solen har sin kvällsföreställning. Allt ljus genom fönstret, skugg- och ljussspel på motsatt vägg under en kort stund och sen är den slut. Men bilden finns kvar.

12 comments on “Kvällsljus”

  1. Naturlig konst som lever eget liv! Bra fångat!

    Gilla

  2. Beautiful photo, Jag.

    Gilla

  3. Wonderful shot, Jag!

    Gilla

  4. Fin ögonblicksbild!

    Gilla

    • Tack, tant Otto! Ja, ett kort försvinnande ögonblick hann jag föreviga. För dig kan jag avslöja att det var min fars födelsedag.

      Gilla

  5. Annorlunda och vacker solnedgång.
    Ett konstverk.
    Snyggt!

    Gilla

  6. En oslipad diamant.

    Gilla


Kommentera

