Spökbilen

By: Jag

Jan 30 2016

Taggar:,

Kategori: Bilder, Fordon, Foto, Foton, Photos, Vinter

27 kommentarer

Aperture:f/4.7
Focal Length:10.3mm
ISO:100
Shutter:1/320 sec
Camera:DMC-TZ40

27 comments on “Spökbilen”

  1. En bil kommer lastad.
    Med vadå?
    Spöken!!!
    Rejäl dimma.
    Häftigt!

    Gilla

  2. Det ser ut som en teckning. Snyggt!

    Gilla

  3. Tummen upp!
    /Skvitt

    Gilla

  4. Jag vet inte hur det kommer sig, men jag kommer bara att tänka på försvunnen post. Så nog förmedlar bilden en stämning alltid.
    Svante

    Gilla

  5. Wow, vilken läcker bild!

    Gilla

  6. Tänk vad vackert det är med dimma på bild. Men inte när man kör. Tjusik bild

    Gilla

  7. Trodde först du hade redigerat bilden. Tycker också det ser ut som en teckning vid första ögonkast. Ser verkligen lite spökaktigt ut. Toppen bild!

    Gilla

    • Tack så mycket, Kristallina! Det var det jag tyckte, att det såg ut som en teckning av nåt slag. Jag kommer att tänka på barnböcker. Hade inte tänkt visa fler dimbilder just nu, men fick syn på den här och den ville visas.

      Liked by 1 person

  8. Åter igen visar du en suverän dimbild! Ju mer man låte blicken borra sig in i bakgrunden ju mer upptäcker man!

    Gilla

  9. Gillar dimman. För mig så har lastbilen ingen verkan för vägen, bron, isen och diset är så fint/ kram

    Gilla

    • Tack, Ljusletaren. Jag tyckte att något behövdes uppe på bron, så jag väntade tills jag fick det jag ville ha i bild.
      Kram

      Gilla

  10. En hel bil med spöken skymtar i spökdiset!🙂

    Gilla


Kommentera

