Strandraggare

Av: Jag

22 07, 2011

Etiketter:, ,

Kategori: bilder, foton, natur, sommar

12 kommentarer

Bländare:f/4.5
Focal Length:92mm
ISO:200
Shutter:1/0 sek
Kamera:NIKON D60

Nu packar jag ner mig igen och drar till torpet. Nog med dramatik, nu  ska jag göra som den här snygga mannen, softa på stranden.

12 kommentarer på “Strandraggare”

  1. Helt rätt! Även örnar softar ibland!

    Gilla

  2. Här softas järnet just nu. M tanke på det som hänt i Norge, är det vad jag klarar idag.
    En jättefin bild!
    BS:Ja, det är så skönt, och välbehövligt! *skrattar* Ja, precis så! Vad duktig du är på att finna mitt-i-prick-ord!
    Tack!! Åkervinda! Ska skrivas in! Tack!!
    Ejdrar är så vackra. De rör sig med så självklar enkelhet.
    Kram och allt gott till dej!
    Trevlig helg!

    Gilla

    • Ja, så är det, så oerhört hemskt så kalla kårar går runt i min kropp. Jag har min son i Oslo och han mejlade mig genast efter bomben att han inte varit i närheten. Redan bomben var tillräckligt hemsk, inte kunde man ana att det skulle bli så mycket värre. Mina tankar går till alla som drabbats och jag kan inte ens föreställa mig hur de lider, vilken chock de är i.
      Kramar

      Gilla

  3. Även den starkast tar det lugnt emellanåt.

    Gilla

    • Aha. Har i alla fall kokat hallonsylt idag, mycket lättsockrad sådan. Plockade hallon i hallonlandet i stan och idag blev det kok. Gott i youghurt och fil!

      Gilla

  4. Häftig kille, det där! Underbar bild! ♥

    Gilla

  5. Fasen vad han ser stressad ut! Ska han med tåget?
    /Skvitt

    Gilla

    • Haha, nej, tåg åker han aldrig, men väl bil och det gillar han i n t e ! Nej, han tänker gräva ner sig i sanden och bara vara.

      Gilla

  6. Tack för länken hit! Kul att få se honom. Märkliga djur, sköldpaddor.

    Gilla

    • De är ju riktiga urtidsdjur, sköldpaddorna. Jag brukade säga att han var som pappas gamla Cittra, han kan höja och sänka sig och komma över höga trösklar. Och de är snabbare än man tror!

      Gilla


Lämna en kommentar