Känn min längtan…

Av: Jag

26 12, 2011

Etiketter:, ,

Kategori: bilder, foton, snö, vinter

18 kommentarer

Bländare:f/7.1
Focal Length:55mm
ISO:100
Shutter:1/0 sek
Kamera:NIKON D60

18 kommentarer på “Känn min längtan…”

  1. Det där saknar jag… Fint foto!
    Julkänsla…
    Örnkramar

    Gilla

    • Det gör jag också! Jag vill ha snö nu, åtminstone lite så att världen lyser upp i ett leende och inte surar i gråhet och svärta.
      Kram

      Gilla

  2. Det kommer nog snart igen! Rimfrosten på gatstenarna gör sig väldigt fint i solskenet!

    Gilla

    • Jag börjar misströsta. Ska det här kallas vinter? Det var en av de få vackra dagarna med en aning av det som skulle kunna vara.

      Gilla

  3. Man slipper få insekter på vindrutan i alla fall! 😉

    Gilla

    • Insekter på vindrutan? Var inte så säker på det, det var någon som skrev att fästingarna fortsätter härja i värmen, så vänta bara, snart kläcks nog myggen!

      Gilla

  4. Jag såg ju i och för sig en spindel komma kravlande på vägen igår så man vet ju aldrig … 🙂

    Gilla

  5. Jo hos Imsy har de ju redan trängt in i lägenheten! 🙂

    Gilla

  6. Är din längtan symboliserad med den lilla kvisten som står upp ur snörutorna? Och har du tre barn, de som står bredvid?

    Dessutom: Kan du som är språkmedveten vänligen maka dig till min blogg och ge mig svar på tal till mitt senaste inlägg?

    Gilla

  7. Kan du också vänligen förklara varför det är så himla rutigt!

    Gilla

  8. Jag ser ett rutat nät… och i det längtan efter frihet?

    Hemikramar och god fortsättning i stormar och rusk!

    Gilla

  9. Jisses, vad läckert första kortet i inlägget är. Det andra med självklart.

    BS Hoppas du/ni haft en god bjud med allt som hör därtill !!!

    Varma kramar

    Gilla

    • Menar du fröken Frost? Ja, det blev väl ungefär som jag hade tänkt mig, men lite stressigt med att både hämta och lämna mamma på julafton, det var bara jag som kunde göra det och jag var milt sagt helt slut när jag återvände till julfirandet. Men jag njöt på juldagen, det är nog årets skönaste dag!
      Kram

      Gilla


Lämna en kommentar