Fåraktigt – ett bildspel.

Musik: Accoustic sunrise.

18 kommentarer på “Fåraktigt – ett bildspel.”

  1. Kul. och bra, men får mig att tänka på FAS 3 sysselsättning på nåt vis.
    Svante

    Gilla

  2. Minns du min berättelse om tjuren som massakrerade Jehovas Vittnens bil? På samma gård fanns det även får. De gick också lösa. En dag kom en veterinär dit i ett angeläget ärende och fåren tog sig an bilen medan han behandlade korna …

    Det kom jag att tänka på medan din g ullige gosse så njutningsfullt tvättade cykeln. Kul bilder!

    Gilla

    • Den berättelsen har jag missat, kan du ge mig länken? Det var lite kul att fåren blev så närgångna och gav sig på cykeln med liv och lust. Jag blev allt lite småskraj när de kom stormande, och tog skydd bakom cykeln först, haha.

      Gilla

  3. *Ler fåraktigt*

    tack för distraktionen…

    Hemikram

    Gilla

  4. Det làter nog lite löjligt, men jag älskar fàr och àsnor… ☺
    Jag tittade pà en Canon EOS 7D, jag tror att jag behöver en bättre kamera och objektiv för mina fàgelbilder, fast jag lyckas ju bra med min gamla Canon iaf… Jag kommer nog att köpa den nästa vecka, fast är ocksà lockad av en Nikon D300s… Begagnad…

    örnkramar ♥

    Gilla

    • Inte ett dugg löjligt är det, de är ju mysiga!

      Det låter dyrt med de där kamerorna, men jag förstår att du lockas!
      Kram

      Gilla

  5. Jag vet att jag lagt upp historien om tjuren men hittar den inte nu. Det kan vara på den gamla AB-bloggens tid. Jag ska lägga upp den igen. Alltid retar det någon!

    Gilla

  6. Fint får o vad du kan 🙂

    Gilla

    • Ja, vet du Inger, jag var lite lite rädd för dem först, gömde mig bakom cykeln, men de var ju för söta när de tog sig an min smutsiga cykel!

      Gilla

  7. Får i flock som kommer springande mot en är lite läskiga. Modigt av dig att stanna kvar och fotografera dem. Och visst var de söta!

    Gilla

  8. Delat på FB!
    Kram!
    /Skvitt

    Gilla


Lämna en kommentar