Nätverk

By: Jag

Jun 16 2014

Taggar:,

Kategori: Bilder, Foto, Foton, Photos, saker, Skrot

18 kommentarer

Aperture:f/5.6
Focal Length:55mm
ISO:160
Shutter:1/125 sec
Camera:NIKON D60

18 comments on “Nätverk”

  1. Hooo hooo! Ser ingenting, det är så mörkt. Vem tusan släckte lyset?😛
    *trevar mig fram*
    Kram!❤

    Gilla

  2. Försöker du förhindra oknytt att komma in på din blogg?

    Gilla

  3. Mycket sanning i det.

    Gilla

  4. Här slipper man insyn.

    Gilla

  5. Grön väv liknande denna finns runt vår fotbollsplan så att man inte ska kunna se på matcher gratis.

    Gilla

  6. Det känns lite fördraget måste jag säga. Jag förstod vad det rörde sig om och genomskådade även väven och såg gunnebostängslet men sen fastnade jag på de sneda linjerna. De kunde jag inte tyda. Tänk vad en beslöjad bild kan ställa till!

    Gilla


Kommentera

