En vers till.

Av: Jag

11 02, 2012

Etiketter:, ,

Kategori: bilder, foton, natur, snö, vinter

8 kommentarer

Bländare:f/5.3
Focal Length:160mm
ISO:200
Shutter:1/0 sek
Kamera:NIKON D60

Fortsätter att sjunga rimfrostvinterdagens lov med den här buskglitterbilden. Håll till godo!

8 kommentarer på “En vers till.”

  1. Jo jag tackar jag! Kvistarna bildar ett rimfrostigt basketkorgsnät. Tjusigt!

    Gilla

  2. BS på senaste.

    Ja, jag ser ju att du gillar is och snö. Ska försöka komma mig för att fota lite imorron, ska ner till Funäsdalen och byta portnål.Det är fantastiskt vackert här. Den här snön och kylan gillar jag, den är helt annorlunda än den råkalla där hemma.
    Grabbarna är lugna ikväll efter dagens åkning, så sköööönt för mannen och mig !!! De tittar på film, väldigt vilsamt, gillart !

    Får se om jag ställer mig på skidor eller ej, maken har ont i en höftmuskel och verkar få spara sig så muskeln hinner läkas till Vasaloppet, åker inte han har jag ingen lust, tror jag. Idag har jag varit knäckt efter gårdagens resa, jag och Bettan har mått gott i stugan själva.

    Kramelikramas

    Gilla

    • Idag var det nollgradigt och sol, lite vårkänsla, så jag satt ute och njöt, åt lunchen ute. Funäs är våra fjälltrakter, svärfar har en andelsstuga där.

      Synd om du inte åker, det är så skönt. Backarna ger en kick och i spåren är naturen så vacker. Åk längdskidor om inte annat, där behövs inget sällskap.
      Kram

      Gilla


Lämna en kommentar