Namnlöst

By: Jag

Apr 03 2012

Taggar:,

Kategori: Ägg, Bilder, Foton

21 kommentarer

Aperture:f/3.7
Focal Length:14.1mm
ISO:800
Shutter:1/70 sec
Camera:FinePix F30

21 comments on “Namnlöst”

  1. Vad föreställer din fina teckning? Har du gjort den själv?

    Gilla

  2. Nä, det tänker jag inte göra. Du säger ju bara att jag ser fel när jag ser spindlar som inte finns.

    Gilla

  3. En trappa…med gammal avflagnad färg?

    Gilla

  4. Fina detaljer, troligtvis en byggnad, en trappa ser det ut som, fast det finns andra detaljer pà gamla hus som kan ha dessa former… Vilket är tjusningen med gamla byggnader…

    Örnkramar ♥

    Gilla

  5. Kan det vara en spegelbild av något. Foto är vackert, men får mig att undra.
    Svante

    Gilla

  6. Jag vet inte vad det är jag ser så jag behöver inte vara bunden av verkligheten.
    Rostfläckarna och den ljusa färgen skapar en illusion av ett buskage och en ljus bakgrund, himmel kanske och ett vattenfall i framkanten. Det är en ljus bild tycker jag. Något glatt och samtidigt pastoralt.
    Man ska nog ha dina ögon för att upptäcka ett sånt här motiv! Var rädd om dem!

    Gilla

  7. Du är fenomenal på att tolka mina bilder. Det var det drömska som fångade mig, eller nej, det drömska såg jag när jag bearbetade bilden och det fascinerade mig. Jag fotade först för färgerna men också för att få ett djup, en speciell spänning som vinklar och hörn utgjorde för jag visste att jag ville göra en ”äggbild” lite annorlunda.
    .
    Det känns som om mina ögon är lite trötta just nu, jag har inte burit med mig kameran på ett tag.

    Gilla

  8. om inte rosten syntes skulle jag tro att det var en stenstol
    rosten får mej att tänka på att det är nåt som är klätt med en emalj ..med sprickor

    Gilla

    • Egentligen förstår jag inte var rosten kommer ifrån – eller kanske ändå om du menar den roströda fläcken. Jag får nog lov att gå förbi och kontrollera saker och ting så att jag inte påstår nåt som inte stämmer. Jag fotade en hel del den dagen och det blev lite olika verk av det, bland annat skölden som jag har visat tidigare.

      Gilla

  9. Underbar bild… Är det kanske en detalj från den där välten du fotograferade tidigare, och som du nu har arbetat med i något bildprogram? Bara en vild gissning!😉

    Gilla

  10. Ibland undrar jag var du får allt ifrån. Tycker om djn härliga kreativitet! Läcker bild! Äggformen förhöjer!!
    Kramar och allt gott till dej!

    Gilla


Kommentera

