Dam med integritet.

20 kommentarer på “Dam med integritet.”

  1. Vilken vacker bild!

    Gillad av 1 person

  2. Underbar!

    Och klok dam 😉

    Gilla

  3. Det var en fin bild!

    Gilla

    • Tack, Maria! Jag kom nära men hon markerade gränsen.

      Gillad av 1 person

      • Ser markeringen i hennes öga, hit men inte längre, antingen hade hon flugit iväg, eller också hade hon attakerat kameran. Naturbilder gör mitt sinnelag mildare, och är de sedan så bra som denna, kan man ju ta en obefogad promenad medan man är glad.
        Svante

        Gilla

        • Bra om jag kan skänka dig lite glädje bara genom att visa några bilder. Det var tur att det var teleobjektivet jag hade på kameran, så slapp jag gå för nära henne.
          Hoppas att promenaden blev skön och uppfriskande!

          Gillad av 1 person

  4. Här har vi en dam med en kolugn koll på läget! Den lilla glimten i ögat fångar hela hennes personlighet och önskan just då: Vill du vara snäll och gå nu, jag vill fortsätta vila!
    Snyggt fotat!

    Gilla

  5. Altså..jag kan aldrig sluta att fascineras över hur cooola foton du får till,denna är ju helt suverän,som vanligt!
    Jag brukar inte berömma hur som helst..men nu kan jag inte låta bli..som vanligt här hos dig=)
    Du kanske sover nu din sömntuta?=)
    Önskar dig en trevlig och bra helg tillbaka!

    Gilla

    • Jag är minsann ingen sömntuta! Tack, snälla Sirpa för ditt beröm. Men jag umgicks med ankorna och… då blev det dessa foton. För dig kan jag avslöja att jag hela tiden försökte få syn på ögonen och i vissa fall lyckades jag. De hamnar lätt i mörker annars.
      Men nu går jag nog i säng, godnatt!

      Gilla

  6. Du är visst en sömntuta..du säger ju redan godnatt!! =) Ok då..Nattisnattis..sov gott och samla kraft för nya äventyr med kameran!
    Kram!

    Gilla

    • Jaja, jag får ge mig, kan nog inte vara en sån nattuggla som du, utom ibland. Behöver nog mer skönhetssömn än du, haha! Vaknade ändå med migränflimmer och blir tokig – fjärde gången på några dagar! Vad är det med kroppen och knoppen? Det blir till att simma lugnt idag.
      Kram

      Gilla

  7. Hon är så underbart fin! Hon ser härligt mjuk ut i sitt avståndstagande.
    Kramar och allt gott till dej!

    Gilla

  8. Cool brutta *ler*

    Hemikram

    Gilla

  9. Fjädrarna! De är ett konstverk i sig ju; färgerna, ytan, samspelet med de olika nyanserna av brunt.

    Gilla


Lämna en kommentar