Dressed for success

37 kommentarer på “Dressed for success”

  1. Älskar dessa bilder på frost klädda växter.
    Vill också ha vitt på träd och buskar.
    Kram

    Gilla

    • Tusen tack Anki! Jag önskar så att ni också får en dos av detta vackra vita. Det sitter ju inte kvar så länge så man får skynda sig ut när allt är nydekorerat.
      Kram

      Gilla

  2. Så fantastiska. Frostiga och dana.

    Gilla

  3. Sista bilden med ”tuvull” är himmelsk. Flingorna är utmärkt fångade – både av dej och av fröställningens ”klor”.

    Gilla

    • Ja, visst är det tuvull – eller kanske vinterull eller snöull. Fröställningens korgar är som gjorda för att fånga upp snön.Tack så mycket Mrs Universum!

      Gilla

  4. Vackert❤️

    Gilla

  5. Tjusigt! Så vackert! Fina alla tre, men den första får mig att tänka på en brud i sin skira klänning!

    Gilla

    • Kul att du associerar till en brudklänning. Det är så skirt och vackert med snön och frosten men – märk väl: hon har taggar. Och en kraftig stjälk. Tack så mycket Anki!

      Gillad av 1 person

  6. Ha..ha.. där är dina foton du skrev om. Liknar verkligen mina utom den första. Så fantastiska iskristalltaggar! De har jag inte sett än. Så vackert! Har lite mer tid den här veckan. Hoppas på sol och fortsatt vit vinter.

    Gilla

    • Vet du, jag måste vara blind och det är jag nog nästan, men jag såg inte taggfrosten när jag gick ut. Inte förrän jag gick nära buskar och växter såg jag plötsligt detta härliga. Men inte var den lätt att fota, som du också skrev så var ljuset inte det bästa. Och den varade inte länge. Hoppas att det blir frost snart igen och att du också kan få träffa på den, det är så njutbart och spännande! Idag sken solen en stund hos oss men jag hade vilodag. Tack Kristallina och ja, vit vinter vill vi ha ett bra tag, annars blir det trist!

      Gillad av 1 person

  7. Vacker vinterfrost hos dig och en passande elegant rubrik.

    Gilla

  8. Krispiga, luftiga och bara så innerligt vackra. Tänk vad lite snö kan göra,

    Gilla

  9. Beautiful!!!

    Gilla

  10. Härliga och stämningsfulla foton, dom visar vinter ❄ så fint.. 🤗

    Gilla

  11. Så vackra vinterbilder!

    Gilla

    • Tack så mycket Ulla! Nu har nog de flesta fått en hel del snö. Hos oss fortsätter snön dala ner, stora flingor, allt är mjukt, tyst och inbäddat. Andas lugn.

      Gilla

  12. Det estetiska ögat. 🙂

    Gilla

  13. Tänk så mycket gör när det kommer och har lagt sig en del snö.

    Gilla

  14. Quelle douceur et légèreté..merci, Jag

    Gilla

  15. *****

    /Skvitt

    Gilla

  16. Så vackert! Allt för sällan har vi sånt väder här nere…

    Gilla

    • Jag har förstått att snö inte är så vanligt hos er. Jag blir salig dagar när snön dekorerar och är det frost så är lyckan fullständig. Tack Inger!

      Gillad av 1 person

  17. La neige et ses fleurs d’hiver

    Gilla


Lämna en kommentar