Julhälsning

Nu mina vänner vill jag önska er alla en riktigt GOD JUL med många promenader med eller utan kamera i den vackra vintern!

73 kommentarer på “Julhälsning”

  1. Önskar er detsamma

    Gillad av 1 person

  2. Önskar dig detsamma 🤶🏻🎄

    Gilla

  3. Blubber blubber 😀

    Gilla

  4. En riktigt God Jul önskar jag dig också!

    Gilla

  5. Önskar dig all lycka och god jul 🎅❤🎉☃️

    Gilla

  6. God Jul och Gott Nytt År!

    Gilla

  7. Ja tänk att snön här kom exakt lagom till julafton! Så förunderligt!

    Gilla

    • Som ett barns önskan. Jag minns min svägerska som var en liten flicka när de flyttade till Stockholm från norr. Hon grät när det inte var någon snö på julafton. Nu åker hon snart till Spanien, undan snön.

      Gilla

  8. Tack Jag! Önskar dig och din familj detsamma!

    Gilla

  9. God Jul och ett friskt och fräscht nytt år tillönskas dig med.

    Gilla

  10. Jättefin bild!

    Ha en fin julhelg!
    /Skvitt

    Gilla

  11. Detsamma till dig.

    Gilla

  12. God fortsättning på julhelgen önskar jag dig nu 🙂

    Gilla

  13. Vacker bild och fint färgval som vanligt hos dig ❤
    God jul och gott nytt år!

    Gilla

  14. Vilket julkort! Jag har redan önskat till God Jul tillbaka på min blogg men okej då, jag har ett par julönskningar kvar så jag kan ge en till!

    Gilla

    • Egentligen skulle nog det här fotot passat bättre till nyår. Du har tydligen inte försett dig med tillräckligt många julhälsningar om du måste räkna dem. Tack Anna!

      Gilla

  15. God fortsättning! 🎄⛄🕯️

    Gilla

  16. God Fortsättning på helgen 🙂

    Gilla

  17. Tack så mycket!
    God Jul till er också.

    Gilla

  18. Hoppas du också haft en fin helg och god fortsättning på året. Här har vi för ovanlighetens skull haft en vit jul och ett fantastiskt fint väder med mycket sol, som inbjudit till långa, sköna promenader.

    Gilla

    • Vi fick hem vår son från Oslo, vilket nästan verkade kört. Vi hade inte setts på nästan två år, så julen blev lyckad trots att ett barnbarn hade flunssa och svärsonen hade jour. Det låter fantastiskt härligt att ni fick en vit jul hos er också. Det verkar som om det fina vintervädret fortsätter några dagar. Gott slut Claes!

      Gillad av 1 person

  19. Beautiful picture ❤️

    Gilla

  20. Lite sent att önska God Jul, så jag önskar god fortsättning.
    Spännande och vacker bild som frontar inlägget.

    Gilla

    • Dubbel tack Sterfan! Ja, tiden går fort och snart är det nytt firande. Man kan ju också önska gott slut, lite makabert, haha. Jag är väldigt förtjust i is så det försöker jag fota på olika sätt så fort jag kommer åt.

      Gilla

  21. Vilket vackert julkort! Jag ser bubblig is med något rött i och funderar på vad det kan vara. Hoppas att du fick en fin jul och får ett fint avslut på det gamla året.

    Gilla

    • Eftersom sonen lyckades ta sig hit från Oslo så blev julen lyckad, vi var oroliga att det inte skulle gå. Nu hade sommarflickan influensa och hennes pappa hade jour, men vi var många som firade på julafton tillsammans ändå.
      .
      Jag tog ett äldre foto och var övertygad om att det var ljung bakom isen, men när jag tittar närmare är jag inte så säker på det längre, det kan vara infrusna rosenkronblad. Tack Inger och tack detsamma dessutom!

      Gillad av 1 person

  22. Nu har det hänt igen! Ingen uppdatering hos mig!
    Julen är slut och jag hoppas den blev bra!
    Vill i alla fall önska dig Gott Nytt År!

    Gilla

    • Det är trist att Wp inte är pålitlig. Julen kom och gick och för oss var den speciell, vi fick äntligen hem vår son från Oslo, vilket var osäkert in i det sista. Sommarflickan låg hemma i influensa med pappa sin som hade bakjour. Men mot förra årets varmkorv i trädgården så… Gott nytt år Anki!

      Gillad av 1 person

  23. Detsamma i efterskott, och ett Gott nytt år däremot i tid!
    Hoppas att du har haft en energigivande men vilsam julehelg. Jag har dragit i handbromsen rejält och vilat och bara varit, härligt och behövligt. Men nu nya tag med kameran och allt annat kul. Ljuset på tillbakagång gör mycket.
    Läcker bild isen är ett härligt material att jobba med.

    Gilla

    • Äntligen blev det ett normalt julfirande och äntligen fick vi hem sonen, det var två år sen sist! Vad bra att du har vilat, det behöver du som jobbar och flänger annars. Ljuset är på väg tillbaka, men jag tycker att både november och december har varit soligare än annars. Tack så mycket Eva, is är ett favoritmotiv!

      Gillad av 1 person

  24. Lite sent ute för att önska en God Jul men bättre sent än aldrig. Eller så är jag ute i väldigt god tid inför nästa :))

    Gilla

  25. Tack detsamma lite i efterskott hoppas verkligen att din jul blev riktigt bra och fin..🙏💂🎀 kram Nicki 🤗

    Gilla

  26. Dubbel-WOW!

    /Skvitt

    Gilla


Lämna en kommentar